+

Een op maat gemaakt CRM systeem.

Het onderhouden van klanten is voor een onderneming van cruciaal belang. Hoe tevredener de klanten zijn, hoe eerder de klanten geneigd zijn om een herhalingsaankoop te doen. Het optimaliseren van deze service en tevredenheid kan gedaan worden via een Customer Relationship Managementsysteem, ofwel CRM. Met een CRM kun je eenvoudig en snel klantgegevens beheren. Daarnaast is het mogelijk om via een CRM verschillende online marketingtools in te zetten die leiden tot omzetverhoging. WebSentiment ontwikkelt CRM systemen geheel naar wens, waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn. 

Marktdata. Altijd en overal.

Met een CRM systeem is het mogelijk om op een gestructureerde manier langdurige en winstgevende relaties op te bouwen. Zo is het mogelijk om nieuwe klanten te werven, maar ook bestaande klanten te onderhouden. Het CRM systeem van WebSentiment is zeer flexibel, waardoor aanpassingen snel en eenvoudig doorgevoerd kunnen worden. Alle gegevens van klanten worden veilig opgeslagen, zodat jij altijd inzicht hebt in jouw marktdata.  

WebSentiment maakt het mogelijk om een CRM systeem op maat te laten ontwikkelen. Ben jij benieuwd wat een custom-made CRM systeem voor jouw organisatie kan betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier. 

Andere projecten waar we trots op zijn.

Laten we samen groeien!