Social Ads succes
Voor CoderingVrij was het hun doel om de online zichtbaarheid te vergroten, leads binnen te halen en hun doelgroep beter te bereiken. Hiervoor hebben we een gerichte social ads strategie ontwikkeld die daar op maat bij past. Onze focus lag op het aantrekken van de juiste doelgroep door meerdere tests uit te voeren en te analyseren welke doelgroep maar ook welke teksten en visuals het beste presteerde.
De resultaten (op basis van 9 maanden):
- Een totaal aantal weergaven van meer dan 2,5 miljoen keer.
- In totaal maar liefst 2372 leads binnen gehaald
- Met een gemiddelde kosten per click van €0,78
Met onze social ads strategie heeft CoderingVrij niet alleen een groter bereik maar ook een aanzienlijke toename in conversies gerealiseerd waarmee CoderingVrij aanzienlijk is gegroeid de afgelopen maanden.
Nieuwsgierig naar meer? Bekijk al onze projecten
Samenwerken met WebSentiment is voor ons als thuiskomen. Samen al 10 jaar bouwen, brainstormen en inspireren tot nieuwe dingen. Het gevoel dat wij onderdeel zijn van hetzelfde team, informeel en persoonlijk. En wordt alle tijd gemaakt, geen verzoek is te gek, altijd open voor nieuwe ideeën.
- Danielle en Merijn